| << Click to Display Table of Contents >> Organizer > Administration > Projekt, uppdrag och arbetsflöden > Uppdragsadministrationsverktyg | 
1.Öppna Organizers gränssnitt för administration genom att i menyraden, välj Organizer > Visa/Dölj administration.
2.Använd sökkriterierna för att söka ut olika uppdrag och tryck sedan på Sök för att starta utsökningen eller knappen Rensa för att rensa sökkriterierna. Följande updragsadministrationsverktyg finns tillgängliga i Sydpanelen:
| Öppna uppdragets förändringsset | |
| Skicka förändringsset till en annan användare. Det går också att skicka andras förändringsset till en annan användare. | |
| Aktivera inaktivt uppdrag | |
| Välj uppdrag att radera | |
| Hantera processtyrda arbetsflöden. | 
1.I östpanelen, tryck på ikonen med tre prickar .
2.Bocka för de flikar du vill ska vara synliga och välj Spara.
3.I rullgardinslistan, välj för vilka uppdragstyper flikinställningarna ska gälla.
4.Bocka för Spara som gemensamma inställningar.
5.Tryck OK.
| En stjärna (*) intill ikonen med tre prickar visar att det finns dolda flikar. | 
För att visa uppdragen sorterade med de högst prioriterade överst i listan i sydpanelen kan du som administratör bestämma prioriteringsordning.
1.I sydpanelen, välj flik Administrera uppdrag.
2.Fyll i sökkriterier och tryck Sök.
3.Välj önskat uppdrag i listan.
4.I östpanelen, uppdragsfliken under sektion Uppdragsdata, välj Prioritet via rullgardinsmenyn.
5.Tryck Spara.
| För att ställa in sorteringsordningen för prioritetskoderna, använd fältet SORTCOL i kodlistan DSG.PRIORITY_CL. Se avsnitt Kodlistor och dess underavsnitt. |